lørdag 23. august 2008

I dag våknet jeg halv ni :-s men stod opp halv elleve. Jeg gikk på Urban med Ane, for hun skulle se på wesc-gensere. Så dro vi ut til Paula, og der spiste vi kake, gikk rundt og tok bilder osv. Så fant jeg 100 kr på bakken, men mistet 50 kr av de. Haha :P

(Kommer bilder senere.)