mandag 25. august 2008

I dag var jeg i byen med Ane og Brita. Ane så på bursdagsgave til Nora. Vi gikk på Big bite, og hadde det gøy. :-D Senere gikk jeg hjem og kjedet meg foran pcen. Nå ser jeg på Girlicious :-)

Bilde laget av Wanda <3>

1 kommentar:

Wandaluu sa...

HYSJ ! ikke frist med big bite : s :(
også.. ehm. jeg er ikke særlig stolt av det bilde så fint om du kan HOLDE KjEFTEN DIN LUKKET >:) <33