I dag var det enda en kjedelig skoledag, men nå er det heldigvis helg. Var hos Wanda, vi holdt på og sovne. Senere gikk vi i byn og prøvde masse rare klær fra Lindex og kikket litt rundt om kring. Koselig dag :-)
(Kommer bilder i morgen.)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
jeje :))
Legg inn en kommentar