fredag 22. august 2008

I dag var det enda en kjedelig skoledag, men nå er det heldigvis helg. Var hos Wanda, vi holdt på og sovne. Senere gikk vi i byn og prøvde masse rare klær fra Lindex og kikket litt rundt om kring. Koselig dag :-)

(Kommer bilder i
morgen.)