skip to main |
skip to sidebar
I dag var jeg i byen med Ane og Brita. Ane så på bursdagsgave til Nora. Vi gikk på Big bite, og hadde det gøy. :-D Senere gikk jeg hjem og kjedet meg foran pcen. Nå ser jeg på Girlicious :-)
Bilde laget av Wanda <3>
I dag våknet jeg halv ni :-s men stod opp halv elleve. Jeg gikk på Urban med Ane, for hun skulle se på wesc-gensere. Så dro vi ut til Paula, og der spiste vi kake, gikk rundt og tok bilder osv. Så fant jeg 100 kr på bakken, men mistet 50 kr av de. Haha :P
(Kommer bilder senere.)
I dag var det enda en kjedelig skoledag, men nå er det heldigvis helg. Var hos Wanda, vi holdt på og sovne. Senere gikk vi i byn og prøvde masse rare klær fra Lindex og kikket litt rundt om kring. Koselig dag :-)
(Kommer bilder i morgen.)