onsdag 24. juni 2009

en stund siden sist ...

jaa, nå er det en stund siden jeg sist var inne på denne bloggen, men har bare ikke orket.

igår til idag gikk jeg og klassen min over vidden. det var slitsomt, siden jeg ikke har tursko! etter klokken to ble jeg sykt hyper, og brita og johannes måtte holde meg så jeg ikke skulle falle, som jeg gjorde flere ganger pga. latterkrampe. men det var sykt koselig! ble faktisk ikke i nærheten av trøtt, for vi hadde det så gøy sammen. også når jeg kom hjem idag, cirka klokken halv åtte, spiste jeg og gikk og la meg igjen, men så klokken ni vekket pappa meg, siden jeg skulle på skolen, og da stod vinduet mitt åpent og det var helt forferdelig kaldt, så jeg tok på meg stilongsbukse og flisjakke, haha. så når jeg kom på skolen kokte jeg seriøst over. på skolen sa vi bare hadet til folk og spiste litt snop og sånn... når jeg kom hjem igjen (cirka klokken ti) sov jeg helt til klokken seks. hehe. har også vært på verftet og badet med ane.

jeg må bare si at nå har jeg sommerferie og jeg skal nyte hvert eneste sekund av det!!!!!


mandag 25. august 2008

I dag var jeg i byen med Ane og Brita. Ane så på bursdagsgave til Nora. Vi gikk på Big bite, og hadde det gøy. :-D Senere gikk jeg hjem og kjedet meg foran pcen. Nå ser jeg på Girlicious :-)

Bilde laget av Wanda <3>

lørdag 23. august 2008

I dag våknet jeg halv ni :-s men stod opp halv elleve. Jeg gikk på Urban med Ane, for hun skulle se på wesc-gensere. Så dro vi ut til Paula, og der spiste vi kake, gikk rundt og tok bilder osv. Så fant jeg 100 kr på bakken, men mistet 50 kr av de. Haha :P

(Kommer bilder senere.)

fredag 22. august 2008

I dag var det enda en kjedelig skoledag, men nå er det heldigvis helg. Var hos Wanda, vi holdt på og sovne. Senere gikk vi i byn og prøvde masse rare klær fra Lindex og kikket litt rundt om kring. Koselig dag :-)

(Kommer bilder i
morgen.)