jaa, nå er det en stund siden jeg sist var inne på denne bloggen, men har bare ikke orket.
igår til idag gikk jeg og klassen min over vidden. det var slitsomt, siden jeg ikke har tursko! etter klokken to ble jeg sykt hyper, og brita og johannes måtte holde meg så jeg ikke skulle falle, som jeg gjorde flere ganger pga. latterkrampe. men det var sykt koselig! ble faktisk ikke i nærheten av trøtt, for vi hadde det så gøy sammen. også når jeg kom hjem idag, cirka klokken halv åtte, spiste jeg og gikk og la meg igjen, men så klokken ni vekket pappa meg, siden jeg skulle på skolen, og da stod vinduet mitt åpent og det var helt forferdelig kaldt, så jeg tok på meg stilongsbukse og flisjakke, haha. så når jeg kom på skolen kokte jeg seriøst over. på skolen sa vi bare hadet til folk og spiste litt snop og sånn... når jeg kom hjem igjen (cirka klokken ti) sov jeg helt til klokken seks. hehe. har også vært på verftet og badet med ane.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar